niedziela, 23 lutego 2014

Liebster Blog Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". 
Należy odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która cię nominuje, następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym), a potem zadajesz im 11 pytań pytań od Ciebie. Dziękujesz osobie, która Cię nominowała na swoim blogu.
 UWAGA! nie możesz nominować bloga, który cię nominował!
_________________________________________________ 
Zostałam nominowana przez "Revolt" 
Dziękuję bardzo, nie spodziewałam się tego ^^

1. Masz drugie imię? Jakie?



Nie mam



2. Dlaczego założyłaś bloga?

Zawsze lubiłam pisać jakieś coś, a miałam „napływ” weny więc założyłam

3. Masz jakąś płytę 1D?

Nie

4. Najlepszy blog, który czytałaś?

nie da się wybrać jednego ;/

5. Masz jakieś zwierzątko?

Dzierżawie konia i mam 2 psy

6. Grasz na czymś?

Tylko na nerwach, ale zawsze chciałam grać też na gitarze

7. Ile masz lat?

W czerwcu skończę 15

8. Masz siostrę lub brata?

Jestem jedynaczką

9. Ulubiony członek One Direction?

Harry Styles i Zayn Malik
Nie umiem zdecydować ;/

10. Gdybyś przez przypadek spotkała swojego idola, jakbyś zareagowała?

            Nie mam idola więc nie wiem ;p

11. Masz jakieś plany na przyszłość?

Mam. Wiąże plany z końmi :d








  Nominuję:
11. nominowałabym też "Coldness - Louis Tomlinson" ale Blanka przestała pisać ;c

Pytania:
 1. Czy jakieś zdarzenie odmieniło twoje życie na zawsze?
2. Twoje imię ma jakąś historię? Jaką?
3. Dlaczego prowadzisz blog o takiej tematyce?
4. Należysz do jakiegoś fandomu? Jakiego? Dlaczego?
5. Skąd jesteś?
6. Czytałaś/łeś ostatnio jakąś książkę godną polecenia? Jaką?
7. Ulubiona czekolada?
8.  Hobby?
9. Masz rodzeństwo?
10. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz? Ulubiony wykonawca?
11. Jakbyś miał/a wybrać sposób śmierci jaki był by twój wybór?

2 komentarze: