czwartek, 9 stycznia 2014

Prolog


Pochyliłem się delikatnie nad dziewczyną, patrząc jej głęboko w oczy. Śledziła dokładnie moje poczynania swoimi pięknymi czekoladowymi oczami.
            
- Kocham Cię – szepnąłem i zetknąłem nasze wargi razem.
           
Odwzajemniła mój pocałunek. Jej ręce zaplotły się wokół mojego karku, a ja swoje ułożyłem na jej talii.
              
- Ja Ciebie też kocham, Harry – odpowiedziała w przerwie na wyrównanie oddechu. – Kocham Cię bo się zmieniłeś na lepsze. Kocham Cię bo zmieniłeś się dla mnie.
              
Moją głowę wypełniły nie miłe wspomnienia z czasu „przed Nią”, ale retrospekcja nie trwała długo bo moja dziewczyna znów zaczęła mnie całować.


____________________________________________________
to było by na tyle jeśli chodzi o Prolog
Rozdział Pierwszy pojawi się gdy z nim skończę hehe jakieś 2-3 dni myśle

jak jesteś daj o sobie znać ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz