czwartek, 9 stycznia 2014

Wiajta!



Joł, jestem Wiktoria, ale mówią mi Wikeej (nie wnikać xD). A to je mój pierwszy blog, „not the possible love.”*. Opowiadać będzie jak mam nadzieje dość ciekawą historie… Chociaż nie jestem #Directioner (lolz ja nawet nie wiem jak się to poprawnie pisze xd) to głownym bohaterem będzie Harry Styles. Nie wiem jeszcze co z resztą zespołu, ale generalnie to fanfiction więc nie będzie tutaj 1D jako 1D tylko jako postacie i zapewne nie wszyscy.
Jeszcze nie wiem czy będę dokładnie opisywać każdą postać bo w sumie uważam że to troszkę chujowe :)
Jestem w trakcie pisania rozdziałów więc jak ktoś chociaż zobaczy prolog to pojawi się rozdział pierwszy ;d

ZAZNACZAM SOBIE MOŻLIWOŚĆ WYSTĘPOWANIA WULGARYZMÓW I SCEN EROTYCZNYCH
(nikt nie wie że nie umiem ich pisać, ale ci)

*z racji tego że sama jestem masakryczna z anglika i mam zamiar wspierać takie ciamajdy jak ja z tego przedmiotu więc to oznacza „nie możliwa miłość” xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz